pondělí 26. dubna 2010

Ocenění trojnásobné

Protože se tu stále ještě cítím jako nováček,
strašně moc mne potěšilo ocenění od
Lucky, Péti a Pavlínky
Holky moc moc děkuji a vážím si toho :-)


Podle pravidel bych měla vyjmenovat 12 oblíbených blogů,
ale je Vás tolik, 
které máte tak krásné blogy,
že bych nerada některou opomněla...
Posílám tedy ocenění všem, kteří ke mne rádi chodí nakukovat
a kam moc ráda chodím já 
- je Vás mooooooooooooooc :-)


Přeji všem krásný prosluněný týden plný dobré nálady a krásných zážitků.

Jako poděkování posílám fotečku, kterou jsem vyfotila včera brzo ráno, 
když doma ještě kluci spali a já šla péct mafiny :-)


2 komentáře:

  1. Ahoj Kačenko, moc Vám gratuluji, zasloužíte si ho! A fotka je úúúžasná! Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko moc děkuji, od Vás si pochvaly strašně moc vážím :-)
    K

    OdpovědětVymazat